• 09189870018

  • roghayehshahriyari@gmail.com

آنچه از دل برآید ...
متفرقه

آنچه از دل برآید ...

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد
طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد

طراحی وب با اصول سئو
سئو

طراحی وب با اصول سئو

تصاویر بصری
گرافیک

تصاویر بصری

بهترین زمان طراحی سایت
گاهی مشتریان برای شروع کار پروژه وب سایت خود تاخیر می کنند. و دلایل زیادی را برای این تاخیر عنوان می کنند بدون توجه به آنچه در اقتصادی داخلی، سیاست خارجی، زندگی شخصی و کسب و کار شما رخ می دهد، این یک اشتباه فاحش است.

بهترین زمان طراحی سایت

تعداد بازدید ها : 89
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399
دسته بندی: طراحی سایت

گاهی مشتریان برای شروع طراحی سایت خود تاخیر می کنند. و دلایل زیادی را برای این تاخیر عنوان می کنند بدون توجه به آنچه در اقتصادی داخلی، سیاست خارجی، زندگی شخصی و کسب و کار شما رخ می دهد، این یک اشتباه فاحش است.

چرا؟

از آنجا که نکته اصلی این است، که یک کسب و کار به حیات خود ادامه می دهد یا مرده است، یا اینکه آیا فروش جدیدی دارد یا نه. تفاوتی نمی کند که صاحب کسب و کار در شرف طلاق است، یا بهترین کارمند خود را از دست داده و یا پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و خارجی در دست انجام دارد یا کشور در تحریم به سر می برد و اقتصاد داخلی آشفته است. در 99٪ موارد، هیچ یک از اینها به اندازه موفقیت کسب و کار و فروش بهتر، مهم نیست. همه موارد یا مسائل دیگر فرعی هستند و توجه / منابع زیادی را طلب نمی کند، در حالی که غفلت از حوزه کسب و کار و فروش بهتر  یک ضرر جبران ناپذیر است.
رشد و پیشرفت در کسب و کار مانند تغذیه بدن است. شما وعده های غذایی را حذف نمی کنید. شما هر روز غذا می خورید. در مورد تجارت و بازاریابی و فروش نیز همین نکته صدق میکند. بازاریابی و فروش، فعالیت های اختیاری نیستند که "وقتی وقت داریم" یا "وقتی منابع داریم" می توانیم انجام دهیم. آنها فعالیت ها و اقدامات حیاتی هستند و وقتی با آنها مانند فعالیت های غیرحیاتی رفتار می کنید، مستقیماً بر ضد فعالیت تجاری و کسب و کار خود عمل می کنید.فرصت های فروش با تلاش های بازاریابی و حدس این که هدف وب سایت شما چیست، ایجاد می شود، که باعث افزایش تقاضای محصولات شما می شود. بهتر است که محصولات و خدمات خود را بطور تهاجمی بازاریابی و فروش کنید! این بازاریابی قبل از فروش است.

بعد از گذشت بیش از 20 سال، می توانم با اطمینان بگویم که اکثر کسب و کارها دچار سردرگمی هستند و اولویت  کاری خود را نمی دانند. بازاریابی قبل از فروش می آید. این در واقع نحوه کار تجارت و کسب و کار است.

به این فکر کنید که چگونه یک کسب و کار نوپا بدون هیچ درامدی ایجاد می شود؟

 از طریق پس انداز صاحب سهام، یا وام و قرض کسب و کار ایجاد می شود تا محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه کند.این توالی منطقی است زیرا کسب و کار نوپا هنوز فروش ندارد. اگر آنها به شدت و به طور موثر بازاریابی نکرده باشند، تصور اشتباهی است که انتظار فروش و یا بازگشت سرمایه خود را داشته باشند. در واقع با اسلحه خالی شلیک می کنند.

ممکن است یک کسب و کار نوپا هرگز برای فروش خود، بازاریابی واقعی و کافی نکنند، و اگر بازاریابی نکنند فروش کافی نخواهند داشت و در نتیجه مارپیچ وار پایین و پایین می روند تا نابود شوند. عدم بازاریابی و فروش به شدت بر جریان سرمایه گذاری تاثیر می گذارد. دقیقاً همانگونه که بدن انسان می تواند روزهای زیادی را بدون آب تحمل کند، در یک تجارت نیز به همین صورت است. تلاشی مهم برای فروش و بازاریابی وجود دارد که برای زنده ماندن آن نهاد باید ادامه یابد.

عدم موفقیت در تجارت به دلیل شکست های بازاریابی است.

اکثر مشاغل، تلاش پایدار  برای بازاریابی و فروش محصولات شان را دست کم می گیرند. شایع ترین دلیل ذکر شده برای عدم موفقیت های تجاری، کمبود سرمایه است. اما تجربه نشان داده است که بیشتر مواقع فقدان بازاریابی و فروش موثر دلیل عمده عدم موفقیت تجاری است. اکثر مشاغل شکت خورده سعی می کنند سرمایه ای به کسب و کار خود تزریق کنند، در نتیجه با مشکل جریان نقدینگی روبه رو می شوند. با نگاهی به کسب و کارهای بزرگ و موفق در می یابیم، آنها با بازاریابی تهاجمی در کلیه کانال های رسانه ای اعم از طراحی وب سایت، .... به طور مداوم در حال رشد هستند.

برای ایجاد تقاضای کافی در تجارت، تلاش مقدماتی و پایدار لازم است.

بنابراین وب سایت و برنامه های بازاریابی خود را کنار نگذارید. برنامه های دیگر خود را کنار بگذارید ولی حافظ وب سایت و برنامه های بازاریابی خود باشید.
بازاریابی قبل از فروش است. این نکته طلایی است.


برای مشاوره رایگان، تماس بگیرید. منمنتظریم که به شما کمک کنیم.

برچسب ها
مقالات مرتبط