• 09189870018

  • roghayehshahriyari@gmail.com

آنچه از دل برآید ...
متفرقه

آنچه از دل برآید ...

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد
طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد

طراحی وب با اصول سئو
سئو

طراحی وب با اصول سئو

تصاویر بصری
گرافیک

تصاویر بصری

هفت نکته برای یادگیری طراحی سایت با لاراول
با رشد جامعه، منابع زیادی برای کمک به یادگیری طراحی سایت با لاراول در دسترس است. اما، چگونه بهترین منبع را انتخاب می کنید؟ چطور از وقتتون بهترین بهره برداری را داشته باشید؟ با مطالعه یا تماشای فیلم های آموزشی؟ برای کسانی که علاقمند به یادگیری این فریمورک محبوب PHP هستند ، من مطمئن هستم که این سؤالات در ذهن شان هست، در اینجا هفت نکته برای یادگیری طراحی سایت با لاراول تهیه کرده ام.

هفت نکته برای یادگیری طراحی سایت با لاراول

تعداد بازدید ها : 785
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399
دسته بندی: طراحی سایت

با رشد جامعه، منابع زیادی برای کمک به یادگیری طراحی سایت با لاراول در دسترس است. اما، چگونه بهترین منبع را انتخاب می کنید؟ چطور از وقتتون بهترین بهره برداری را داشته باشید؟ با مطالعه یا تماشای فیلم های آموزشی؟ برای کسانی که علاقمند به یادگیری این فریمورک محبوب PHP هستند ، من مطمئن هستم که این سؤالات در ذهن شان هست، در اینجا هفت نکته برای یادگیری طراحی سایت با لاراول تهیه کرده ام.
برخی از این نکات مخصوص طراحی سایت با لاراول است، در حالی که برخی دیگر برای یادگیری هر زبان یا فریمورکی مناسب هستند.

1. با مستندات رسمی لاراول شروع نکنید.

اولین چیزی که افراد تازه وارد به آن مراجعه می کنند، اسناد رسمی Laravel است. اشتباه نکنید — مستندات رسمی لاراول منبع عالی هستند! اما، لازم هست شما از اکوسیستم PHP و ابزارهای مدرن آگاهی داشته باشید.
به عنوان نمونه ، اولین بخش مستندات، نصب است، اما آنچه در موضوع نصب است، فقط "بارگیری و نصب" نیست. شما باید بدانید که چگونه از Composer استفاده کنید. نحوه استفاده از ترمینال یا خط فرمان ، نحوه اجرای دستورات ، نحوه کار سرورهای وب و غیره که من شما را به نکته دوم سوق می دهم ...

2. ابتدا PHP ، OOP ، ترمینال و Composer را بیاموزید.

شاید مضحک به نظر برشه، تعداد افراد زیادی هستند که سعی می کنند طراحی سایت لاراول را بدون یادگیری PHP یاد یگیرند. روند مشابه دیگر کسانی که سعی می کنند بدون یادگیری JavaScript از jQuery استفاده کنند. خود را فریب ندهید و با اصول کار را شروع کنید.

برای شروع یادگیری هر فریمورک مدرن PHP (Laravel ، Symfony یا سایر موارد) ، باید در ابتدا  PHP  را یاد بگیرید. و به ویژه برنامه نویسی شی گرا؛ همه فریمورک ها در حالت OOP نوشته شده اند و باید در کلاس ها ، اشیاء ، ویژگی ها ، روش ها ، وابستگی ها ، صفات و سایر «کلمات کلیدی» مسلط باشید.

به طور کلی ، من به شما توصیه می کنم حداقل یک پروژه ساده با پی اچ پی ساده و بدون هیچ چارچوبی ایجاد کنید. در این صورت درک بهتری از PHP خواهید داشت که به شما امکان می دهد از کارکردهای داخلی Laravel به طور کارآمد استفاده کنید.

همچنین ، Composer ، ابزاری که به نظر من ، مجددا PHP را عالی کرد. دانش Composer به شما کمک می کند تا با صلاحیت از وابستگی لاراول استفاده کنید ، که این یک بخش اساسی در توسعه PHP مدرن است.

یا خط فرمان برای سیستم عامل ویندوز. مجدداً ، فریمورک های مدرن PHP از دستوراتی برای بسیاری از قابلیت های خود استفاده می کنند - ایجاد کد ، نصب کتابخانه ، تغییر تنظیمات ، اجرای استقرار و غیره. شما باید اصول را بدانید.

3. کتاب ، دوره یا فیلم آموزشی؟ رایگان یا غیررایگان؟

این احتمالاً مهمترین سؤال است: بهترین روش یادگیری چیست؟ این یک انتخاب شخصی است؛ برخی از افراد خوانندگان بهتری هستند، در حالی که برخی دیگر فیلم های آموزشی را ترجیح می دهند. و این خوب است! از خود بپرسید ، چه چیزی برای شما راحت تر است؟

اطلاعاتی که می خواهید مصرف کنید باید به درستی ساختار یافته باشد. شما فقط نمی توانید مقالات یا فیلم های تصادفی را از YouTube بگیرید - نتیجه مطلوب را به شما نمی دهد. شما به مطالبی نیاز دارید تا اطلاعات را در یک جریان مداوم ، گام به گام توضیح دهد. در غیر این صورت ، شما ممکن است قطار فکری خود را گم کنید و نتوانید مطالب و آموزش ها را درک کنید.

به هر حال ، تفاوت اساسی بین دروس رایگان و غیررایگان آنلاین است. برخی می گویند شما می توانید یادگیری برنامه نویسی را فقط از طریق جستجوی اینترنت بیاموزید زیرا تعداد زیادی از اطلاعات به صورت رایگان وجود دارد که تا حدودی درست است، اما اگر آن مسیر را انتخاب کنید، باید زمان زیادی را صرف تلاش برای کنار هم گذاشتن قطعه قطعه های آموزشی بگذارید. دوره ها یا کتاب های پرداخت نشده بهترین موارد هستند زیرا اطلاعات به روش مناسب برای شما تهیه شده است ، بنابراین وقت خود را برای جستجو تلف نمی کنید.
در اینجا سه ​​منبع وجود دارد که توصیه می کنم با آنها شروع کنم:

    Laravel Up & Running - کتاب مات استافر
    Laravel from Scratch – آموزش ویدئویی از Laracasts
    با Laravel 5 شروع کنید - البته از Tutsplus

4- خواندن را متوقف کنید ، نوشتن را شروع کنید.

یادگیری هرگونه برنامه نویسی بدون نوشتن کد غیرممکن است. وقت زیادی را صرف خواندن کتاب یا تماشای فیلم نکنید. شروع کد نویسی را هرچه زودتر انجام دهید. در حقیقت ، پس از اتمام هر درس یا بخش ، بلافاصله آن را در عمل امتحان کنید.

به طور کلی ، من به شما توصیه می کنم که در طول یادگیری ، یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید. این فرآیند را نه تنها آموزش را بهتر میکند، بلکه باعث ایجاد انگیزه بیشتر می شود. بدون داشتن یک هدف و نتیجه مناسب در ذهن، ادامه یادگیری از نظر روانی سخت است.

و اگر کد بنویسید، به خطا برخورده و سؤال میکنید. با داشتن خطا و راه حل آنها ، شما به عنوان یک توسعه دهنده تکامل می یابید و دانش خود را افزایش می دهید.

5. یاد بگیرید که از Google و StackOverflow استفاده کنید.

گرچه ارتباط مستقیمی با لاراول ندارد، اما مهم است. موضوعات زیادی در انجمن ها توسط افرادی ایجاد شده اند که می توانند جواب را در مدت دو دقیقه به گوگل ارائه دهند.

چگونه در گوگل جستجو کنیم؟ برای مثال جستجوی کلمه " Laravel" در سایت Laracasts بدون کلمه " beginners". این جستجو باید این گونه نوشته شود

laravel -beginners site:laracasts.com
StackOverflow  نیز به طور مشابه استفاده می شود. نتایج آنها معمولاً در بین اولین جستجوهای Google ظاهر می شود. آیا می دانید چگونه می توانید جواب صحیح را برای سؤال انتخاب کنید؟ همیشه اولین مورد نیست. آیا می توانید بگویید که نسخه Laravel برای چیست؟ آیا هنوز اطلاعات مربوطه است؟

این فقط مربوط به خواندن انجمن ها نیست، باید بتوانید سوالات را به روش و سبکی صحیح بپرسید. معمولاً ، هر تالار و اجتماع فرهنگ ، قوانین و انتظارات رفتاری خود را دارند. اگر مودب ، صبور و محترم هستید ، شانس بیشتری برای دریافت کمک دارید.

6. یک مربی پیدا کنید.

بزرگترین مشکل در یادگیری برنامه نویسی ، یافتن ایرادی زمانی هست که کد شما کار نمی کند. بهترین راه حل برای حل این مشکل درخواست کمک از شخص دیگر هست.

کجا باید به دنبال یک مربی باشید؟ انجمن ها، در شهر یا محل خود در دانشگاه و یا در فضاهای مجازی مکان هائی هستند که می توانید معلم و مربی مناسب خود را پیدا کنید.. توییتر از جامعه خوبی برای توسعه دهندگان برخوردار است ، بنابراین اگر شخصی را در آنجا یافتید که به نظر می رسد می تواند به شما کمک کند ، خجالتی نباشید و با آنها در تماس باشید. آنها را در توییتر Mention  کنید ، مدتی follow کنید ، ایمیل آنها را بیابید و ارتباط برقرار کنید.

7. دست از یادگیری برندارید.

همانطور که در نکته قبلی ذکر شد ، هنگام بروز خطا و مشکلی که نمی توانید حلش کنید، ساده ترین راه حل دست برداشتن از یادگیری هست. شاید به همین دلیل است که افراد بسیاری شروع به یادگیری میکنند ، اما فقط تعداد کمی برنامه نویسان حرفه ائی می شوند. همه تبدیل به پروانه نمی شوند. مسیر پر از مشکلات ، سؤالات دشوار ، خطاها و علاقه به پرتاب کردن لپ تاپ از پنجره می باشد. نکته اصلی و مهم این است که ادامه دهید، همیشه راهی وجود دارد

سرانجام ، صحبت از پیشرفت مداوم است، آخرین توصیه من این است که بین جلسات یادگیری خود فاصله زیادی نداشته باشید. به طور مداوم چیزهای جدیدی یاد بگیرید - هر هفته یا حتی هر روز. این شبیه به کار کردن در بیرون است؛ اگر یک روز دلتنگ شود ، بازگشت به ریتم سخت تر است.

بنابراین این نکات من هستند- امیدوارم که شما بهترین راه برای یادگیری را پیدا کنید و به طور بالقوه ما پروژه های عالی Laravel را با هم ایجاد خواهیم کرد!

برچسب ها
مقالات مرتبط