• 09189870018

  • roghayehshahriyari@gmail.com

آنچه از دل برآید ...
متفرقه

آنچه از دل برآید ...

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد
طراحی سایت

طراحی سایت حرفه ای و منحصر بفرد

طراحی وب با اصول سئو
سئو

طراحی وب با اصول سئو

تصاویر بصری
گرافیک

تصاویر بصری

مزایای داشتن یک وب سایت
وب سایت شما ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است. یک وب سایت خوب و مناسب می تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی و بهبود کسب و کار شما کمک کند. توسعه وب سایت شما مزایای بسیاری از جمله کمک به شما در دستیابی به چشم اندازهای بیشتر، افزایش فروش، ارتقاء برند حرفه ای شما و بهبود خدمات به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای داشتن یک وب سایت

تعداد بازدید ها : 67
تاریخ انتشار : 28 فروردین 1399
دسته بندی: طراحی سایت

وب سایت شما ابزاری قدرتمند برای بازاریابی است. یک وب سایت خوب و مناسب می تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی و بهبود کسب و کار شما کمک کند. توسعه وب سایت شما مزایای بسیاری از جمله کمک به شما در دستیابی به چشم اندازهای بیشتر، افزایش فروش، ارتقاء برند حرفه ای شما و بهبود خدمات به مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد.

اما با کمال تعجب، طبق مطالعات مختلف اخیر، تقریباً 35٪ - 40٪ از کل مشاغل کوچک وب سایت ندارند.
در زیر 18 مزیت وب سایت برای مشاغل کوچک که ممکن است به ذهنتان خطور نکند:

1. اثربخشی تبلیغات 

قرار دادن آدرس وب سایت خود بر روی کلیه مطالب تبلیغی شما به شما کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرید و بازدید کنندگان را ترغیب کنید تا ابتدا سایت شما را برای اطلاعات مورد نظر خود بررسی کنند.

2. صرفه جویی در هزینه های چاپ و توزیع

یک وب سایت می تواند به عنوان بروشور یا کاتالوگ آنلاین شما عمل کند که می تواند در هر زمان تغییر یا به روزرسانی شود.

3. دسترسی آسان به مشتریان جدید

شما می توانید با استفاده از آدرس اینترنتی یا URL خود، مشتریان موجود خود را به دوستان و آشنایان خود رهنمون کنید.

4. استفاده و به روزرسانی آسان

اگر به درستی نگهداری شود ، وب سایت شما همیشه به روز و جاری خواهد بود. به راحتی به روزرسانی ها ، ویرایش ها و حذف ها از هر رایانه ای را در اینترنت انجام دهید. دیگر لازم نیست در هر بار بروزرسانی و یا افزودن محصول به برنامه نویس هزینه بپردازید.

5.بهبود بهره وری

یک وب سایت باعث افزایش بهره وری شرکت شما می شود زیرا زمان کمتری برای توضیح جزئیات محصول یا خدمات به مشتریان صرف می شود زیرا تمام این اطلاعات روزانه 24 ساعت در وب سایت شما موجود است.6

6. به مشتریان خود آموزش دهید.

وب سایت شما می تواند در مورد محصولات و خدمات شما مشاوره رایگان ارائه دهد. این اطلاعات می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به روشی فکری و مداوم تحویل داده شوند.

7. بازار خود را گسترش دهید.

اینترنت به مشاغل اجازه می دهد تا موانع جغرافیایی را از بین بروند و از هرجای دنیا توسط مشتری بالقوه ای که دارای ارتباط اینترنتی باشد ، در دسترس قرار گیرند. فروش آنلاین محصولات برای شما و مشتریان شما ارزان تر و آسان تر است.

8. دسترسی محلی خود را گسترش دهید.

دسترسی محلی فروشگاه خود را به مصرف کنندگان در سراسر جهان گسترش دهید. شما برای کسب و کار خود 365 روز سال با تمام اطلاعات برای کمک به بازدید کنندگان در تصمیم گیری آگاهانه آماده هستید.9

9. تبلیغ و فروش محصولات و خدمات

عکس ها و توضیحات مفصلی از محصولات یا خدمات خود ارائه دهید. توضیح دهید که چرا محصولات یا خدمات شما برتر از رقبا هستند. به بازدید کنندگان نشان دهید که محصولات یا خدمات شما چگونه می توانند به آنها در زندگی شخصی یا حرفه ای کمک کنند.

10. ردپای خود را تبلیغ کنید.

هنگامی که مشتریان و مشتریان بالقوه خارج از خانه هستند ، آنها هنوز هم می توانند شما را از طریق تلفن خود پیدا کنند. شماره تلفن ، آدرس و انتخاب کامل شما از طریق وب سایت یا سایت دوستانه تلفن همراه شما قابل دسترسی است.11

11.هنگام تغییر مکان

اگر تجارت خود را به مکان جدیدی منتقل کنید ، مشتریان هنوز هم می توانند شما را پیدا کنند زیرا ابزار اصلی بازاریابی شما ، وب سایت شما ، به راحتی تغییر یافته و به روز می شود. وب سایت شما انعطاف پذیر است و اگر بهینه سازی موتور جستجو به درستی انجام شود ، تجارت شما در معرض بازدید کنندگان آنلاین قرار می گیرد که شما را جستجو می کنند.

12. ابزار عالی برای پیدا کردن کارمندان جدید

شما می توانید موقعیت های شغلی را برای موقعیت های موجود ارسال کنید و متقاضیان می توانند درباره شرکت شما تحقیق کنند و بصورت آنلاین اقدام کنند.

13.هویت اینترنتی شما

نام دامنه شما (www.yourcompany.com) یک هویت آنلاین برای برندسازی قدرتمند شما باشد.

14.تنظیم آدرس های ایمیل

می توانید یک آدرس ایمیل شخصی برای شرکت ، خود و کارمندان خود تنظیم کنید. اگر سیستمی را برای پذیرش ایمیل در سایت خود تنظیم کرده اید ، می توانید به روزرسانی ها ، اعلامیه ها ، فروش و ساعات فروشگاه تعطیلات را به مشتریان خود ارسال کنید.

15. ارتباطات دو طرفه

مشتریان می توانند به سرعت و به راحتی با شما تماس بگیرند ، در مورد محصولات خود بازخورد کنند یا در مورد در دسترس بودن محصول سؤال کنند.

16. تحقیقات بازار ارزان

می توانید نظرسنجی بازدید کنندگان و نظرسنجی های آنلاین را برای گرفتن نبض مشتریان ارائه دهید.

17.شهرت خود را بسازید.

با نشان دادن دانش و تخصص در حوزه کاری خود ، متخصص شوید یا بمانید. پست ها و مقالات وبلاگ را در سایت بنویسید که به بازدید کنندگان آموزش می دهد و به آنها در درک شغل و پیشنهادات شما کمک می کند.

18.بهبود خدمات به مشتری

درخواست های اطلاعاتی می توانند بلافاصله از طریق فرم های آنلاین و پاسخگویی به صورت خودکار در روز یا شب مورد پردازش قرار گیرند.

 

 

برچسب ها
مقالات مرتبط